درک هستی/




























هم سلولی...



 مساله جای دیگری لنگ می زد

من درک نکردم خلقتم را

گناهم به معراج سر کشیده

از من یک غرور کاذب و یک مشت ارزن پوک به جای ماند

تشنگی و گرسنگیم

نصیحت پزشکی بود که گفت نخور یک ماه ننوش 30روز

تا اماده شوی برای

یک سال جویدن و نوشیدن

چه دروغ گفتم 

من روزه ی دروغ بودم

کاش بگذرد از فردا دوباره دروغ هایم مرا به دار خواهند اویخت

 



نظرات شما عزیزان:

***
ساعت6:03---7 مرداد 1393
خلقت من
بیهوده نبود
آمده ام تا درد را بکشم
حسرت را بخورم
اشک را بریزم
و بعد
با یک مرگ راحت!
به جهنم منتقل شوم برای زندگـــــی کردن
و نفس کشیدن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





❥.FAR.❤.HAN.❥ + سه شنبه 3 ارديبهشت 1394 / 2:5 /
- Online Support by www.1abzar.com --->